domingo, 23 de abril de 2017

Nire Saturdeko Oporrak.




 Nire Santurdeko oporrak

Lehenengo egun 2-etan nire lagunekin Play-ra jolasten pasatu dut, nire koadrila heldu arte.
Heldu zirenean nire lagun guztiak joan ginen errekara txabola bat egitera, gero etorri ziren herrikoak eta apurtu ziguten.
Esan ziguten genuela finca batean eta  gezurra zan baina bere espezialitatea zenez molestatzea bota ziguten txabola.
Hurrengo egunean nire lagun batek esan zuen:
-"Eta egiten badugu nire aititeren fincan?"
Eta guztiok esan genuen:
-"bale ideia ona".
Egin genuen han , etorri ziren berriro herrikoak eta ere esan ziguten zela finca bat.
baina guztiok esan genien:
-" badakigu da Javiren Aititerena osea da Javirena".
Hurrengo egunean ez zegoen txabola eta esan nuen:
-"Eta bagoaz bizikletan herritik?"
-"Bale".esan zuten denek.
Joan ginen eskailerak bajatzen eta saltoak egiten horrela biegunetan.
Bigarren egunean deskubritu egin genuen beste ibai bat, eta egin genuen itsasontziak eta bota genuen lasterketa bat egiteko; nireak irabazi zuen.
Hurrengo egunean joan behar ginen guztiok.

(Gu sei ginen:Ibai 14 urte Gazteizkoa, Ivan 13 urte Kalaorrakoa, ni 11 urte Galdakaokoa, Javi 10 urte Logroñokoa, Iñigo 10 urte Donostikoa eta Kerman 10 urte Bilbokoa.)



Resultado de imagen de santurde de rioja fotos

No hay comentarios:

Publicar un comentario