domingo, 23 de abril de 2017

Egun bat Armintzan

Egun bat Armintzan

Sapatuan joan nintzen Armintzara eguna pasatzen.
lehenengo joan ginen portura buelta batzuk itzasontziak ikusten eta uretako motorrak.
Pertzonak buzeatzen; joan ginen kaya jatetxera reserbatzera jateko, joan ginen ikustoki batera portu guztia eta itsasoa ikustera goitik denbora pasatzeko eta ere joan ginen taberna batzuetara.
Gero joan ginen jatera eskatu genuen Baqueroiak, olagarroa, entzalada bat eta kiloko txuleton eder bat nik eta nire aita jateko nire aita hartu zuen nahai zuena eta nik hartu nuek hezurra ezkuekin jateko gero postrea ni izozki bat ezkatu nuen eta nire aita limoisko musa.
Arratzaldean ikusi genuen harleysko konsentrazioa.
Geroago joan ginen Galdakaora.



Resultado de imagen de armintza

No hay comentarios:

Publicar un comentario